Hos Euroflorist forstår vi at det noen ganger kan være nødvendig å gjøre endringer i bestillingen din. I denne artikkelen vil vi gi deg informasjon om hvordan du kan endre bestillingen din og fremheve hensyn basert på den valgte leveringstiden.
Be om endringer i bestillingen:
Hvis du trenger å gjøre endringer i bestillingen din, er vi her for å hjelpe. Vennligst kontakt vår kundestøtteteam ved å bruke lenken nedenfor, så vil et medlem av vårt dedikerte team bistå deg.
Bestillinger med levering neste dag eller samme dag:
For bestillinger med levering neste dag eller samme dag, er det viktig å merke seg at endringer kanskje ikke er mulig i visse tilfeller. Dette er fordi vårt team starter umiddelbart med å lage og forberede buketten din for levering i tide. Vi oppfordrer deg imidlertid til å kontakte oss så snart som mulig, så vil vi vurdere statusen på bestillingen for å utforske potensielle endringsmuligheter.
Trenger du mer hjelp? Kontakt oss