Euroflorist er klar over at det kan oppstå situasjoner der bestillingen ser ut til å ha blitt levert selv om buketten ikke er å oppdrive. I dette avsnittet beskriver vi hvilke skritt du kan ta når du ikke har mottatt bestillingen og forklarer hvordan vi kan hjelpe deg.
Sjekk trygge leveringssteder og alternative leveringssteder:
Hvis det står at buketten din har blitt levert, men du ikke kan finne den, anbefaler vi deg å se på trygge steder utenfor mottakerens hjem der blomstene kan ha blitt avlevert. Budene forsøker så godt de kan å finne trygge steder for buketten, som vindfang, sidedører eller hos en pålitelig nabo.
Kontakt mottakeren:
Ta kontakt med mottakeren og be ham eller henne sjekke grundig utenfor boligen sin, inkludert på oppgitte trygge leveringssteder eller alternative leveringssteder. Det hender at mottakeren ikke er klar over leveringen eller at de har oversett buketten.
Er du fortsatt ikke i stand til å finne buketten?
Dersom du fortsatt ikke finner buketten etter å ha sjekket grundig, ta kontakt med våre dedikerte kundeservicemedarbeidere. Det er viktig for oss å løse leveringsproblemer raskt, og vi vil samarbeide med deg for å finne en løsning.
En sjelden gang vil det oppstå situasjoner der bestillingen vises som levert selv om den ikke er å oppdrive. Vi anbefaler at du ser etter buketten på trygge steder eller alternative leveringssteder utenfor mottakerens bolig. Det er også avgjørende at du ber mottakeren om å bidra i letingen. Hvis buketten fortsatt er borte, ta kontakt med kundeservice slik at vi kan hjelpe deg med å løse problemet.