Euroflorist forstår hvor viktig det er at du får levert buketten på tiden. Vi vil forsikre deg om at vi gjør vårt beste for å levere blomstene på den datoen du har valgt. Flertallet av våre leveringer blir gjennomført på tiden. I dette avsnittet tar vi for oss beregning av leveringstidspunkt og informerer om hva du kan forvente deg.
Vi gjør vårt beste for å levere på tiden:
Vi gjør alt vi kan for at buketten din blir levert på den dagen du valgte da du sendte bestillingen. Våre medarbeidere jobber hardt for å behandle bestillinger raskt og effektivt slik at dine kjære kan motta gaven fra deg nøyaktig på det tidspunktet du ønsker.
Spesielle hensyn ved bestemte leveringssteder:
Merk deg at leveringen noen ganger kan ta to virkedager på grunn av geografiske hensyn. Den lille forsinkelsen sikrer at buketten blir trygt levert på slike steder. I noen tilfeller kan blomster leveres med buss med henting av mottakeren
Perioder med stort volum og mulige forsinkelser:
I høysesonger eller på dager med økt etterspørsel, som under høytider eller ved spesielle anledninger, kan det oppstå en forsinkelse på 1–2 dager. Dette er et forbehold vi tar for å sikre at vi opprettholder kvaliteten på tjenestene våre i hektiske perioder slik at buketten din kommer fram i perfekt tilstand. I julen kan vi ikke garantere levering på den valgte dagen, da kan du oppleve at blomstene ankommer tidligere eller senere enn tidspunktet du valgte. Vi vil gjøre deg oppmerksom på dette når du bestiller blomstene.
Euroflorist etterstreber en presis levering av dine buketter. Flertallet av våre leveringer blir gjennomført på tiden, men det kan oppstå forsinkelser ved enkelte leveringssteder og i perioder med store leveringsvolum. Vi setter pris på at du forstår dette, og vi jobber hardt for å sikre en trygg og punktlig levering av dine vakre buketter. Vi prioriterer kundetilfredshet, og vi gleder oss til å levere dine hjertelige ønsker på tiden.