Hos Euroflorist vet vi at mottakeren ved noen tilfeller ikke er hjemme når blomstene blir levert. I dette avsnittet forklarer vi hva som skjer ved slike situasjoner, hvordan vi sikrer at buketten blir levert selv om ingen er hjemme og kan ta imot den.
Hvis forholdene tillater det, blir buketten lagt ved døren:
Våre dedikerte blomsterhandler og bud vil så langt det er mulig forsøke å levere blomstene direkte til mottakeren. Hvis mottakeren ikke er hjemme, og hvis forholdene tillater det, vil de forsøke å legge buketten ved døren på leveringsadressen. Det sikrer at mottakeren kan nyte blomstene senere, selv om han eller hun ikke er hjemme på leveringstidspunktet.
Retur og alternativ levering:
Dersom blomstene ikke kan etterlates på et trygt sted, blir buketten tatt med tilbake til butikk eller budtjenestens lager. Deretter vil den bli levert på nytt på en alternativ dato. Merk deg at vi gjør vårt beste for å bevare blomstenes friskhet, men at vi ikke kan garantere det i slike tilfeller.
Euroflorist etterstreber å levere din bukett selv om mottakeren ikke er hjemme. Våre dedikerte blomsterhandler og bud vil forsøke å levere blomstene til en nabo eller legge dem på et trygt sted. Dersom ingen av disse alternativene er mulig, blir buketten returnert til blomsterhandel eller lager for så å leveres senere på en annen dato. Vi kan ikke garantere for blomstenes friskhet i slike tilfeller, men vi gjør vårt ytterste for å sikre en god kundeopplevelse. Din tilfredshet er vår førsteprioritet, og vi setter pris på din forståelse og samarbeidsvilje i slike situasjoner.